Qui som

El personal educatiu de l’Escola Infantil Municipal cobreix les funcions pedagògiques i assistencials d’aquesta etapa educativa.

Per a garantir tota la nostra intervenció educativa partim d’alguns principis psicopedagògics que es troben emmarcats dins del model d’aprenentatge constructivista, és a dir, tot coneixement és adquirit pels xiquets/es d’una forma progressiva.

Encara que no existeix una metodologia única per a tots/es destaquem que és fonamental partir del coneixement del nivell de desenvolupament del xiquet/a respectant la seua pròpia evolució.

La nostra metodologia està basada en el principi d’aprenentatge actiu mitjançant el joc, de manera que l’alumne/a és el protagonista de tot procés d’experimentació i de coneixement. 

L’escola infantil té com a objectiu, entre tants, oferir als xiquets i xiquetes afecte, estima, confiança, recolzament i un entorn harmònic adequat perquè desenvolupen els diferents aspectes de la seua personalitat.

Un lloc per a experimentar i buscar respostes a la curiositat. Un espai per a descobrir, observar i explorar, alhora que es potencia l’interés per l’entorn.

Proposem sempre una programació on es potencia la seua autonomia personal, el coneixement del seu entorn físic i social,  desenvolupar les seues capacitats comunicatives utilitzant distints tipus de llenguatge.